З метою збереження та попередження руйнувань автомобільних доріг загального користування державного значення під час весняного відтавання ґрунтів земляного полотна Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області буде вводитись обмеження на рух вантажного транспорту з 15 березня 2025 року.
Цього тижня температурні показники знову сягають позначки вище 35. За прогнозами синоптиків, весь липень буде спекотним - 28-32 градуси. Вкотре звертаємо увагу водіїв фур на необхідність дотримання вагових обмежень, встановлених на період підвищення температурних показників вище 28 градусів. Це вкрай важливо для збереження доріг у Чернігівській області у проїзному стані: для доставки речей першої необхідності для жителів області, продуктів харчування та ліків, і найголовніше - оборони північних кордонів нашої держави.
З метою збереження автомобільних доріг загального користування державного значення від руйнування та деформації під дією навантажень автотранспорту в період підвищення температурних показників повітря понад 28°С Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області керуючись вимогами Законів України «Про дорожній рух», «Про автомобільні дороги» та постанови Кабінету Міністрів України від 27.06.2007 № 879 «Про заходи щодо збереження автомобільних доріг загального користування» тимчасово обмежує рух великовагових транспортних засобів фактичною масою понад 24 т і навантаженням на вісь більш ніж 7 т, автомобільними дорогами загального користування державного значення І та ІІ рівнів експлуатаційних вимог.
З метою збереження автомобільних доріг загального користування державного значення від руйнування та деформації під дією навантажень автотранспорту в період підвищення температурних показників повітря понад 28°С Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області керуючись вимогами Законів України «Про дорожній рух», «Про автомобільні дороги» та постанови Кабінету Міністрів України від 27.06.2007 № 879 «Про заходи щодо збереження автомобільних доріг загального користування» тимчасово обмежує рух великовагових транспортних засобів фактичною масою понад 24 т і навантаженням на вісь більш ніж 7 т, автомобільними дорогами загального користування державного значення І та ІІ рівнів експлуатаційних вимог.
З метою збереження та попередження руйнувань автомобільних доріг загального користування державного значення під час весняного відтавання ґрунтів земляного полотна (на підставі Порядку тимчасового обмеження або заборони руху транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів на окремих ділянках автомобільних доріг загального користування”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України 27.06.2007 року № 879 “Про заходи щодо збереження автомобільних доріг загального користування державного значення”) Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області (згідно розпорядження Чернігівської обласної військової адміністрації від 14.02.2024 року № 85 “Про збереження автомобільних доріг загального користування області у весняний період 2024 року”) буде вводитись обмеження на рух вантажного транспорту по автомобільних дорогах загального користування державного значення Чернігівської області з 1 березня 2024 року:
О 14:00 відкриваємо проїзд мостом через річку Десна, який був зруйнований на початку повномасштабного вторгнення. Рух дозволено усім видам транспорту, у тому числі вантажному.
Перший радник Посольства Французької Республіки в Україні Бенжамен Роріг сьогодні презентував конструкцію одного зі збірних модульних мостів, які були передані Чернігівській області в якості допомоги. Представники гуманітарної місії особисто оглянули місця виконання робіт.
З 1 жовтня на трасі біля села Снов’янка стоїть екіпаж, який слідкує за рухом транспорту переправою. Розвертає фури, які порушують ваго-габаритні норми, дозволені для проїзду. Це понад 3 метри висота транспортного засобу та понад 18 тон вага.
Надмірне навантаження автотранспорту — одна з головних причин руйнування вітчизняних доріг. Порушення габаритно-вагових норм за десятиліття перетворилося у національну проблему. Традиційний габаритно-ваговий контроль не міг дати раду значному потоку вантажівок: поки один транспортний засіб проходив зважування, десятки інших порушників спокійно проїжджали повз.
Укравтодор не запроваджує сезонні обмеження руху для вантажівок загальною масою до 40 тонн у денну пору доби при підвищених температурних показниках повітря.