Війна та безпека державних доріг: як вплинуло російське вторгнення на ситуацію
24 травня у рамках І етапу Тижня безпеки дорожнього руху Український науково-дослідний інститут медицини транспорту МОЗ України організував круглий стіл «Безпека на транспорті в умовах воєнного стану». Про актуальну ситуацію на державних автошляхах доповів Олег Федоренко, начальник Управління експлуатаційного утримання та безпеки автомобільних доріг Укравтодору. Дивитись на Facebook.
Нижче – головне з його виступу.
Укравтодор з перших днів деокупації низки областей почав розчищати дороги від наслідків боїв та влаштовувати тимчасові переправи. Що це дало: суттєво зменшено перепробіг, і, як наслідок, першочергові гуманітарні вантажі було вчасно доставлено. Водіям тепер менше доводиться стояти у заторах, знизилося їхнє нервове напруження, що також позитивно вплинуло на безпеку руху.
Відновлено роботу комплексів автоматичної фіксації порушень габаритно-вагових норм. Перевантажений транспортний засіб, як відомо, є некерованим, його гальмівна система добре не працює, тому ризик спричинити ДТП збільшується.
Перший тиждень WIM працювали у тестовому режимі: штрафи на порушників не накладалися. З 23 травня за перевищення максимально дозволених параметрів накладається штраф згідно з чинним законодавством.
Укравтодор відновлює заходи із забезпечення безпеки дорожнього руху: поновлення розмітки, дорожніх знаків. Щорічно роботи проводилися у лютому-березні. Цьогоріч через війну й обмежене фінансування заходи будуть проведені у меншому обсязі.
На об’єктах будівництва, капітального ремонту, які заморожені, вживаємо заходів із належної організації руху.